Uitzonderlijke analytische en probleemoplossende vaardigheden, bedreven in het benoemen van zakelijke behoeften en het vertalen ervan naar technologische oplossingen. Proactief in het aannemen van innovatieve benaderingen om complexe uitdagingen te overwinnen.
+32 475.91.42.42
koen.goos@ullc.be
Met mijn uitgebreide achtergrond in technologie, projectmanagement en strategische planning wil ik enterprise-architectuurinitiatieven stimuleren binnen een vooruitstrevende organisatie. Met een bewezen staat van dienst in het ontwerpen en implementeren van schaalbare IT-oplossingen, het optimaliseren van bedrijfsprocessen en het leiden van digitale transformatie-inspanningen, streef ik ernaar bij te dragen aan de strategische afstemming van IT-infrastructuur op bedrijfsdoelstellingen, waarbij innovatie en operationele uitmuntendheid worden bevorderd.
2021-2023
Senior Service- en Solution Architect
Leidde een initiatief gericht op het verbeteren van de enterprise-architectuur en operationele managementcapaciteiten. Met oog voor het synergetische potentieel van LeanIX voor strategische IT-planning en ServiceNow (SNOW) voor operationele uitmuntendheid, ontwikkelde ik een uitgebreid voorstel. Dit omvatte een gedetailleerde analyse van voordelen en risico's, zoals verhoogde efficiëntie, betere naleving en verbeterde wendbaarheid. Ik voerde overtuigende discussies met het leiderschapsteam om te pleiten voor de adoptie van LeanIX en SNOW, waarbij ik benadrukte dat ze in lijn waren met de strategische doelstellingen en de tastbare ROI die ze beloofden.
2021-20221
Senior ITIL Consultant
Bereikte merkbare verbeteringen in CMMI-procesvolwassenheidsniveaus voor zowel Request- als Problem-processen, waarbij ik een toewijding aan continue verbetering en uitmuntendheid in servicemanagementpraktijken toonde.
2019-2020
Service Delivery Lead
Leidde Operationele Governance-vergaderingen, waarbij ik leiderschap toonde in het handhaven en verbeteren van de standaarden voor servicelevering.
1990
HIK-Geel
Professional Bachelor Electronics
Certification
2022 ITIL4 Foundation
1999 Unicenter Service desk Administration
1999 FDDI switch on Alcatel 1100LSS
1998 Project Management Professional (PMP)
1997 Windows NT4 System administration
1997 HP Unix System Administration
1996 Windows 95 system Administration
1996 OS2 Rexx programming
1995 Lotus Notes System administration
1994 HP-UX System Administration
Entrepreneurial Mindset
Go-to-Market Planning
Teamwork & Collaboration
Digital Analytics